Inferno
My favorite place... When i want to be alone Kankeronipizza
Welcome!
Inferno
My favorite place... When i want to be alone Kankeronipizza
Welcome!
Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inferno

Goodbye my sweet students!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Ik zal jullie missen!

 

 My favorite place... When i want to be alone

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 565
Registratiedatum : 26-07-10

Inferno Account
Partner: I make the wrong choice ...
Afkomst: Gadara
Gevoelens: They Are two people who measing with my feelings

My favorite place... When i want to be alone Empty
BerichtOnderwerp: My favorite place... When i want to be alone   My favorite place... When i want to be alone I_icon_minitimedo aug 19, 2010 6:06 am

Sloffend liep Ayano door de verlaten parking. Het regende, het was vroeg in de ochtend. De lessen waren nog niet eens begonnen. Vandaag zou ze zich ziekmelden, ze voelde zich rot en had haast niet geslapen. Ookal sliep een vampier haast niet. Ze zuchtte even. Amore vloog stilletjes achter haar ''Ayano! loop niet zo te sloffen daar gaan je schoenen stuk van'' tierde ze. ''Wat maakt mij dat nou weer uit!'' bromde ze geirriteerd. ''Zo hoord een dame zich niet te gedragen!'' ''Nou vertel me dan maar eens hoe ik me wel moet gedragen!'' Amore was stil en liet haar hoofd hangen. ''Je moet lopen als een dame, eten als een dame..'' ''En hoe loopt een dame dan'' kaatste ze terug. Amore mompelde wat en veranderde in een ei. Ayano pakte het ei op en stapte het weg. Ze zuchtte en hees zich op een auto. Regen stroomde nog steeds lichtjes naar beneden. Maar dat boeide Ayano niet meer, waarom zou het haar ook maar iets schelen. Het was gisteren allemaal te veel geworden. Die hele filmavond was één grote ramp. Ookal had ze nauwelijks film gekeken. Ze had meer lopen huilen en lopen schreeuwen. Ze zuchtte en deed haar oordopjes van haar MP4 in haar oren en begon wat muziek te luisteren met haar ogen dicht, ze zag en hoorde niemand nu, ze was totaal afgesloten van de wereld om haar heen. Zou kon ze tenminste rustig nadenken over alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My favorite place... When i want to be alone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inferno  :: Rp Gedeelte :: Buiten school :: Verlaten parking-
Ga naar: