Inferno
Isamu en Tadase's room Kankeronipizza
Welcome!
Inferno
Isamu en Tadase's room Kankeronipizza
Welcome!
Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inferno

Goodbye my sweet students!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Ik zal jullie missen!

 

 Isamu en Tadase's room

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 7:54 am

Rustig liep Isamu door ze gang, uit sommige kamers as lawaai te horen, maar hij liep door tot alles helemaal stil was. Isamu zuchtte opgelucht, een lege kamer... Voorzichtig deed die de deur open maar toen hij merkte dat er écht niemand anders was stapte hij zonder twijfel de kamer in en deed de deur achter zich dicht. Er stond een tweeslaper in de hoek van de kamer en in een andere hoek stond een kast, één deel van dekast was dicht en een ander deel er van was open. Er strak tegen aan stond een bureau. Isamu keek even om zich heen, stopte zijn school spullen in één van de open laden en stopte een paar van zijn kleren en zijn gymtas in de dichte tas. Één van zijn Chara's ging op hetdike boek dat Isamu op het bureau had gelecht zitten. De Chara zag erduister uit, had zin ogen dicht en dacht diep na. Isamu deed zijn gewaad uit, er onder had hij een weid wit hemd en een bruine broek. Voorzichtig hig hij het gewaad aan een haakje dat ook in de dichte kast hing. Shaiwan sprong op Isamu's chouder ,,Het was een gezellige dag vandaag!" zei hij enthousiast en bemoedigend, Isamu klom naar het bovenste bed en liet zich daar op vallen. ,,Vermoeiend..." was het enige wat hij zei.

[PM me als je mijn kamergenoot wil zijn...]


Laatst aangepast door Isamu op ma aug 02, 2010 9:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 8:05 am

Tadase was het kots beu. Altijd maar die hypere jongen die kwam zagen aan zijn deur. Hij besloot om van kamer te veranderen. Hij klopte op de deur en tot zijn verbazing hoorde hij dat er iemand ander binnen zat. 'Nou nou' dacht hij in zichzelf. 'Een kamer genoot lijkt mij erg interessant' Zei hij toen hij langzaam wachtte tot de deur open ging. Tsuki zweefde boven zijn schouder en ging aan een hypnotiserend tempo heen en weer. Een straal licht kwam onder de deur vandaan, Hij vroeg zich af wat voor iemand het zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 8:20 am

,,Er komt iemand aan!" zei Shaiwan enthousiast ,,Onze nieuwe kamergenoot." Isamu hielt zijn ogen dicht en bleef gewoon bewegingsloos liggen. ,,Het ziet er niet uit alsof hij weggaat..." zei Ilay rustig, Isamu zuchtte ,,Ik weet het..." zei hij alleen, hij keek nog even naar het plafond maar sprong toen behendig uit het bed. Hij liep richting de deur, gevolgd door Shaiwan die op zijn schouder ging staan. ,,Ik kom al..." zei Isamu kalm en hij deed de deur open. Er stond een blonde jongen die hij een jaar jonger inschatte voor de deur ,,Hoi..." begroette Isamu de jongen even, maar de Chara die op zijn schouder zat begon enthousiast met zijn handje te zwaaien. Isamu zette een paar stappen naar achteren. ,,Ben jij mijn kamergenoot?" vroeg hij rustig, maar toch met een lichte nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 8:31 am

Tadase knikte. "Ja dat klopt" Zei hij licht teleur gesteld omdat hij zag dat hij van imporan was. Zo erg veel trok hij er zich niets van aan omdat hij op deze school al wat had leren opschieten met mensen uit een ander ras. Tadase stapte binnen. Formeel, niet er over en er niet onder. Tadase kon hier wel aan wennen. "En jij bent?" Vroeg hij terwijl hij nog steeds met een zak in zijn hand en een zak over zijn schouder met een sportzak vast stond. Hij keek naar het plafond, waar een kleine barst inzat. Tadase mocht Isamu wel. Hij was stil en niet over vrolijk. Zijn chara daarin tegen kon hij wel wurgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 8:39 am

De jongen knikte 'Ja dat klopt.' hij klonk licht teleurgesteld en het irriteerde Isamu een beetje toen hij vrijwel direct achter de reden kwam, al liet hij dit niet merken. De jongen stapte naar binnen 'En jij bent?' Isamu glimlachte lichtjes ,,Isamu..." stelde hij zichzelf voor ,,Jij?" hij klonk oprecht niewsgierig maar toch nog een beetje afstandelijk. Shaiwan zat nogsteeds vrolijk op Isamu's schouder heen en weer te wiegen en hij leek de jongen mateloos te irriteren, niet veel later kwam Ilay eraan zweven en landde die op Isamu's andere schouder, hij keek alleen een beetje bedenkelijk en onderzoekend naar de jongen en zijn chara en ging toen in kleermaker zit zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 8:49 am

Tadase gooide zijn zak op het bed dat nog leeg was.Hij draaide zich in een ruk om toen hij een andere chara voelde. " Jij hebt er twee?" Vroeg hij en hij bekeek de tweede chara met open ogen. Hij porde hem een keer maar het bleef uiterst serieus. Hij klein glimlachje verscheen en gaf een wezentje inplaats van een hand een vinger. "Tadase, aangenaam Isamu!" Zei hij met een brede glimlach en gaf hem een hand. "Dus dit is vanaf nu onze kamer?" Vroeg hij nog voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 8:58 am

De jongen gooide een zak op het bed en draaide zih opeens met een ruk om 'Jij hebt er twee?' vroeg hij,Isamu knikte en zweeg toen de jongen zo onderzoekend naar zijn Chara's keek. De jongen glimlachte lichtjes en gaf de Ilay een vinger inplaats van een hand, hij zei niets en toch pakte hij de jongens vinger aan en schudde dze even zoals mensen zouden doen als ze elkaar een hand gaven. 'Tadase, aangenaam Isamu!' zei de jongen en hij gaf nu Isamu een hand, Isamu glimlachte even ,,Aangenaam..." zei hij nu ook. 'Dus dit is vanaf nu onze kamer?' vroeg Tadase, ,,Ja..." zei Isamu rustig ,,Tenzij je liever niet bij een Imporiaan op de kamer wil?" die laatste vraag klonklichtjes onzeker en Shiawan trok waarschuwend aan Isamu's oor ,,Natuurlijk vind hij het niet erg dat je een Imporiaan bent!" fluisterde hij, maar het was toch nog hoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 9:04 am

Tadase keek ondervragend. "Nou, Imporianen zijn nou niet de makkelijkste mensen om mee op te schieten als het aan mij licht. Maar ik zou graag wat moeite doen." Zei hij en Een waaide Tsuki's staart uit zijn gezicht . "En?" Vroeg hij omdat hij isamu nog nooit had gesproken. "Hoe bevalt het je hier?" Zei hij terwijl hij zijn bed opdekte en de hoezen er over deed. Hij zette een foto op zijn nachtkastje, Een spel kaarten, een pot pennen en een doosje oordopjes. Hij wees naar de oordopjes, en krabde zich vervolgens achter zijn hoofd. "Jij bent geen snurker hoop ik?" Zei hij terwijl Tsuki De chara's leerde kennen.


[inspi op xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 9:25 am

'Nou, Imporianen zijn nou niet de makkelijkste mensen om mee op te schieten als het aan mij licht. Maar ik zou graag wat moeite doen.' zei Tadese, Isamu zuchtte even opgelucht 'En?' zei Tadese vragend, Isamu keek meteen zijn kant op 'Hoe bevalt het je hier?' Isamu glimlachte ,,Het is hier leuker als thuis..." antwoordde hij rustig ,,Ik ken de andere leerlingen nog niet zo goed, maar er zitten een paar bij die ik wel mag..." zijn gedachten gingen weer even naar Ayano en hij zuchtte diep. Hij had door zijn gedachtes niet eens gemerkt dat Tadese zijn bed op had gemaakt en dingen op het bureau had gezet. een doosje oordopjes viel hem op 'Jij bent geen snurker hoop ik?' vroeg hij teriwjl hij naar het bakje oordopjes wees ,,Nee..." antwoorde hij ,,Maar toch zijn oordopjes handig als je neit wakker geschreeuwt wil worden in de nacht..." hij wierp zijn chara's evne een geïrriteerde blik toe, maar die merkten het niet omdat Shiawan opgewekt met Tsuki zat te praten en Ilay alleen rustig met het gesprek mee luisterde en zo af en toe iets zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 9:34 am

Tadase plofte neer. Het was een lange dag en hij was net terug uit de ziekenzaal. "Tijdens dat jij naar de lessen gaat, moet ik hier bliven liggen en niets doen door die stomme schouder weer te herstellen" Zei hij verveeld en keek naar de wond die ayano had gebracht. Hij glimlachte breed en een warme gloed ging over haar heen. 'Ik vervloek de genees kracht van de vampieren' Dacht hij toen hij weer aan haar verbrijselde benen dacht die in 1, 2, 3 en een hoest weer hersteld waren. "Wie ken je zoal?" Vroeg hij om het gesprek tussen hen nog wat interessant te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimema aug 02, 2010 9:41 am

Tadase plofte neer, hij leek moe te zijn en ook Isamu was aardig moe, al liet hij het niet merken. 'Tijdens dat jij naar de lessen gaat, moet ik hier bliven liggen en niets doen door die stomme schouder weer te herstellen.' Isamu trok even zijn wenkbrauw op en overwoog de kans dat hij de jongen was geweest waar hij een ijzeren bal tegen aan had gegooid, maar toen merkte hij op dat Tadase naar de andere schouder keek en Isamu zuchtte dus even opgelucht. Maar dan was het ergens anders door gekomen... 'Wie ken je zoal?' vroeg Tadase, Isamu dacht weer even na ,,Ik ken twee leraren, Master Hidan en Mis Mizuki.." antwoorde Isamu ,,Ik ken een groot deel van de nieuwe klas vanwege een gymles, maar de enige die ik buiten de klas heb ontmoet is Ayano..." Isamu glimlachte even ,,En jij, wie ken jij zoal?" vroeg Isamu, zodat ht gesprek niet stil zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimedo aug 19, 2010 5:36 am

*****
[Na Ayano's film avond]
Later die avond kwam Isamu de kamer weer binnen, de dag was zeer verwarrend geweest. Het einde nog het meeste en Isamu leek nogsteeds verward te zijn. Hij had geen idee wat hij tegen /tadase moest zeggen en zei dus maar niets. Isamu deed zijn gewaad uit en veegde het zwarte van zijn gewaad, het waren de tranen van Ayano. Isamu pakte zijn logboek, die hij een tiojd geleden op de grond had gesmeten en gooide deze op zijn bed. Isamu klom zelf op het bovenste deel van de hoogslaper en ging liggen. ,,Truste.." zei hij kalm en hij sloot zijn ogen, al lukte het hem niet om te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimedo aug 19, 2010 5:44 am

" ga je nu al slapen?" vroeg hij dood normaal en knipte met zijn vingers om nog een lampje aan te steken zodat hij verder kon lezen. Hij knipte nog eens maar de vlam die normaal uit zijn vinger kwam, was er niet. "Vreemd..." Na tadase's magiezuiging wist hij zelfs niet meer dat er een film avond was. "Waar was je tot zo laat?" Vroeg hij toen hij in het donker Isamu's gezicht zocht." Ik vraag me trouwens af waar Tsuki is..." Zei hij nog stilletjes en klapte zijn boek dicht omdat het geen nut meer had
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimedo aug 19, 2010 9:07 am

'Ga je nu al slapen?' vroeg Tadase dood normaal, Isamu kon niet begrijpen hoe hij normaal kon praten zelfs nadat hij Ayano zo van streek had gemaakt, maar hij verweet Tadase niets. ,,Uhuh..." mompelde hij instemmend terug op de vraag en hij hielt zijn ogen dicht. 'Waar was je tot zo laat?" vroeg Tadase, Isamu opende zijn ogen, die lichtjes glansden en draaide zijn hoofd richting Tadase ,,Ik was bij Ayano..." zei hij rustig, maar bedacht zich toen iets ,,Bij de filmavond." hij glimlachte eventjes, maar zijn gezicht stond al snel bedenkelijk ,,Jij was er ook..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadase

Tadase


Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 29

Inferno Account
Partner: Ayano, You are the best!
Afkomst: Ilach
Gevoelens: Vreselijk slecht

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimezo aug 22, 2010 12:36 am

Tadase keek even jaloers toen Isamu zei dat hij bij Ayano was. Al zeker dat het een film avond was waar hij niet op uitgenodigd was! "Jij was er ook..." Zei Isamu rustig. "Fijn... Nu loopt er in de school ook al een look-a-like van mij rond." Hij stond op en schudde zijn broek even door me kaar. Hij sloot de deur achter zich en stak de gang over om bij Ayano te komen, die waarschijnlijk nog wakker was. Hij klopte op de meisjeskamer deur om hier het fijne van te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu

Isamu


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Inferno Account
Partner: Stop saying sorry, my heart doesn't hurt anymore. ~ Please don't notice that's a lie...
Afkomst: Imporan
Gevoelens: Being useless like this frustrates me. I'll never be good enough.

Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitimezo aug 22, 2010 4:58 am

'Fijn... Nu loopt er in de school ook al een look-a-like van mij rond.' zei Tadese, hij schudde zijn broek uit en liep de kamer uit. ,,Wacht!" Isamu ging meteen overeind zitten, maar Tadase had de deur al achter zich dicht geslagen. Het was geen goed idee om hem naar Ayano te laten gaan nu ze zo overstuur was, maar Tadase was nu toch al weg. Isamu zuchtte en sprong uit zijn bed. Rustig zocht hij over het bureau en keek toen twijvelend naar de deur. Hij zuchtte en ging toen toch maar gewoon op de bureau stoel zitten, misschien zou het wel goed lopen, zo niet dan zou hij het wel horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Isamu en Tadase's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Isamu en Tadase's room   Isamu en Tadase's room I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isamu en Tadase's room
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meer over Isamu
» Isamu & Juyou short stories
» Fry's room
» Moria's Room
» Ayano's room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inferno  :: Rp Gedeelte :: School :: Slaapkamers :: Leerlingen-
Ga naar: